Bàsquet Institució Montserrat

El Club BIM som un club de bàsquet de Sants amb gairebé 90 anys d’història. Tenim vocació formativa amb diversos equips competint a Consell escolar i Federació. El nostre equip tècnic ensenya a les nenes i nens els fonaments bàsics d’aquest esport donant la possibilitat de poder continuar vinculats al club més enllà de l’ensenyança obligatòria.

FES ESPORT
Afavoreix el creixement, enforteix el cos, millora la capacitat de concentració, l’autoestima i redueix l’estrès.

FES BÀSQUET
Practica un esport fantàstic que t’ensenyarà equilibri, agilitat i treballar en equip en un ambient saludable. A més a més és molt divertit!

FES HISTÒRIA
Si vens amb nosaltres, formaràs part d’una entitat amb gairebé 90 anys d’història. On eres tu quan es va crear?

Cadet Femení 2019

FES AMICS
Si les altres raons no són suficients, sobre la base d’una activitat comuna coneixeràs gent amb les mateixes aficions que tu i les mateixes ganes de passar-ho bé.

FES BIM

Prealeví 2019

Treballem conjuntament amb una altra entitat històrica del barri, l’escola Institució Montserrat. Tenim jugadors de l’escola però també són benvinguts totes les noies o nois interessats a practicar el nostre esport.

ON ESTÀ EL BIM?
Estem al cor de Sants, a un minut de la plaça de Sants, si ets del barri ho tindràs molt fàcil, si vius més lluny el transport públic t’acostarà en un moment.